Etusivulle




Nainen, unohda tekniikka
Terhi Upola




Kuva


Libresse muistaa naisia säännöllisin väliajoin lähettämällä näytetuotteitaan meille kotiin. Tähän mennessä firma on olettanut tuotteidensa testaamisen onnistuvan käytännössä. Tällä kertaa se antoi meille mahdollisuuden leikkiä mainosta ja tuhlata terveyssiteet ”hauskaan leikkiin”. Mukana olivat pikkupussilliset TV:stä tuttua vaaleansinistä ja -punaista nestettä.

”Nyt tekniikasta puhuminen saa riittää. Täytyyhän sinun voida kokeilla. Siksi tämä lähetys sisältää Libresse Invisible ja Libresse Goodnight -siteitä. Toivottavasti ne auttavat sinua olemaan nainen 24 tuntia vuorokaudessa”, Libresse kirjoittaa näytekappaleiden vastaanottajille.

Rakas naisille suunnattujen tuotteiden valmistaja, ilmainen pikkuvinkki: aliarviointi ei ehkä ole se paras markkinointitapa.